luni, 15 septembrie 2008

Cuvânt de început

Îmi scot costumul de la naftalină
Şi mă îndrept către liceu,
Curtea e de lume plină,
În fruntea tuturor un "zeu".

E Ştefan, ce plebei cuvântează,
Noul an inaugurând,
Vocea groasă impresionează,
Îl domină numai un gând.

- Prosperitate noului an,
Noi doar asta ne dorim,
Şi să facem la plural “un ban" !

Băi, ce sublim..

Profesorii aliniaţi în spate,
Zâmbesc sadic elevilor,
- Ai mei or să ştie toţi carte,
Iar dacă nu mi-i omor.


[...]

Patru ani au trecut,
Şi alţii o să mai treacă,
Acesta a fost un cuvânt de început,
De la unul dintre cei care mai departe pleacă.



A Borkan Production


Niciun comentariu:

03

picasem din nou din ceruri, purtat printre nori de vant, si m-am trezit ca altadata cu picioarele pe pamant. asfaltul era ca-n-totdeauna: ...