sâmbătă, 22 martie 2008

CEMK

Îmi iubesc liceul.. încă nu ştiu de ce,
Probabil aşa mi-a fost băgat în minte.
Îmi ador directorul, el e cel mai tare,
Celorlalţi directori din oraş - "Fără supărare!"
El conduce liceul c-o mână stabilă,
(ca să nu zic de fier)
Pentru a conduce liceul el e persoana cea mai abilă,
(n-o să zic "pour nous subjuguer")

Avem paznici la uşă... protecţie garantată,
Primul incident a fost şi cel de ultima dată.
Avem la gât elemente de indentificare,
Asta pentru a calma a directorului îngrijorare,
Te prindem o zi fără ne purtăm ca atare,
Te trecem pe listă şi te dăm ca exemplu.
Doar n-am vrea să ajungă haosul în al nostru preaiubit templu.
Uniforma este de strictă necesitate,
Nu galben, nu roşu, doar culori mate,
Care să arate dorita noastră personalitate.
[...]

Aceasta a fost o odă închinată liceului meu preaiubit,
Dacă mâine o să fiu exmatriculat - aşa mi-a fost sortit.


Acesta este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.
(orice asemănare cu un pseudocomunism.. nu vi se pare.)


A Borkan Production

Niciun comentariu:

03

picasem din nou din ceruri, purtat printre nori de vant, si m-am trezit ca altadata cu picioarele pe pamant. asfaltul era ca-n-totdeauna: ...